loading...
آموزشى سرگرمى عكس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مردان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 319 bahar
داستان آموزنده دزد باورها 0 185 bahar
اس ام اس خنده دار برای تجدید روحیه 0 204 bahar
پیامک‌های عاشقانه 0 175 bahar
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 0 178 bahar
اس ام اس جوک و سرکاری 0 199 raha
بلفاریت یا ورم ملتحمه چیست؟ 0 185 raha
زنان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 226 raha
داستان کوتاه و زیبای دریای دزد و قاتل! 0 164 raha
اس ام اس طنز خانه تکانی عید نوروز 0 171 raha
اس ام اس خنده دار تبریک تولد 0 170 romina
اس ام اس عاشقانه مخصوص روزای بارونی 0 181 romina
اس ام اس خنده دار و سرکاری جدید 0 182 romina
حسود باشيد اما شکاک نه 0 172 romina
داستان گاندی و لنگه کفش 0 154 romina
نشانه های دلزدگی زناشویی چیست 0 203 negin
داستان کوتاه جالب و آموزنده راهی آسان تر!! 0 191 negin
استفراغ چه زمانی خطرناک می‌شود؟ 0 161 negin
اس ام اس سرکاری و خنده دار عید فطر 0 183 negin
اس ام اس های خنده دار و طنز ضد دختر(1) 0 215 negin
اس ام اس روز عشق 0 170 kimiya
پیامک‌های مخصوص گرانی 0 189 kimiya
اس ام اس خنده دار و سرکاری تابستان 0 154 kimiya
اس ام اس های خنده دار و طنز ضد پسر 0 168 kimiya
داستان زیبای مرد کور 0 183 kimiya
على بازدید : 107971 نظرات (2)
داستان سكسى


براى خواندن داستان به ادامه مطلب برويد ، اين بخش را به هيچ وجه از دست ندهيد ، داستانى زيبا كه شما وجد مىآورد ، پس به ادامه مطلب برويد و اين داستان رويايى را بخوانيد .
على بازدید : 462 نظرات (0)
یکی از ابعاد والای اخلاقی و اجتماعی ، تشکر و سپاسگزاری از کسی است که از جانب او لطف و نعمتی به ما رسیده است .
راغب دركتاب مفردات می گوید : شكر همان تصور نعمت و اظهار آن است و نقطه مقابل آن كفر است كه فراموشی نعمت و پوشاندن آن می باشد . . . .



به ادامه مطلب برويد

على بازدید : 469 نظرات (0)
تا به حال به این فکر کرده‌اید که میوه‌ها را می‌توان به دو گروه زن و مردتقسیم کرد؟ جالب است بدانید که یکسری میوه‌ها برای خانم‌ها فواید بیشتری دارند تاآقایان و برعکس همه ما می‌دانیم که تمام میوه‌ها و سبزیجات غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و آنها را باید . . . .

UPin.ir

به ادامه مطلب برويد

على بازدید : 356 نظرات (0)
گاو زبان يك گياه علفي يكساله است كه از ارديبهشت تا شهريور گل مي دهد . اين گياه به احتمال زياد بومي منطقه مديترانه است ولي بعضي محققين عقيده دارند بومي خاورميانه است .
كشت و كار گاو زبان بوسيله عربها در جنوب اسپانيا در قرون وسطي معرفي شد .



به ادامه مطلب برويد

على بازدید : 377 نظرات (0)
سخن گفتن درباره عالَم‌های بعداز مرگ فقط از جانب خداوند و اولیای او جایز است که به همه عالم‌ها احاطه دارند و از حقیقت آنها و آنچه در آنها می‌گذرد، خبر قطعی و یقینی دارند .
عقل انسان‌ها نسبت به عالم‌های پس از مرگ هیچ احاطه‌ای ندارد و نمی‌تواند جزئیات و حوادث آنجا را اثبات یا . . . .



به ادامه مطلب برويد

على بازدید : 393 نظرات (0)
ایران یکی از متمدن ترین کشورهای جهان با تاریخ چند هزار ساله می باشد احتمالا همه ی ما با تاریخچه وطنمان آشناییم اما آیا می دانید نام ایران از کجا آمده است ؟
ایران یکی از گهواره های تاریخ و تمدن بشری محسوب می‌شود که . . . .




به ادامه مطلب برويد

على بازدید : 267 نظرات (0)
استان‌ کردستان‌ طبیعتی‌ زیبا دارد و جنگل‌ بخشی‌ از زیبایی‌های‌ این استان است‌.
جنگل‌های‌ استان کردستان‌ در اطراف‌ شهرهای‌ بانه‌ و مریوان‌ واقع‌ شده‌ است و بعد از جنگل‌های‌ شمال‌ کشور به عنوان‌ دومین جنگل اهمیت‌ فراوان دارد.
در حال‌ حاضر جنگل‌های‌ این . . .



به ادامه مطلب برويد


على بازدید : 307 نظرات (0)
جوانان به محبت، برقراری صمیمیت، تنوع، تفریح و هر چیزی كه شور و نشاط آنان را حفظ كند، نیازمند هستند . اگر والدین این نیازها را تأمین نكنند، خود آنان دست به كار می شوند و از آنجا كه معمولا جوانان شتاب زده و ناپخته عمل می كنند، از هر طریقی برای رفع نیاز خود . . . .




به ادامه مطلب برويد
على بازدید : 285 نظرات (0)
در آیه‌ی 5 از سوره‌ی مائده ابتدا می‌فرماید
«أُحِلَّ لَكُمُ الطَّیِّبات‏»،
یعنی آن چه پاک، طاهر، نیکو و مفید استرا بر شما حلال نمودم. سپس به برخی از نیازهای ضروری مانند «خوردن» اشاره نموده و پس از بیان حکم آنها، به نیاز «مرد و زن» به یک‌ دیگر پرداخته است و پس از بیان ضرورت برقراری روابط و انحصار . . . .



به ادامه مطلب برويد
على بازدید : 212 نظرات (0)
روانشناسان با تحقیق روی روابط زوج‌های جوان به این نتیجه رسیده‌اند مردانی که چهره‌ای زیباتر از همسرشان دارند بیشتر احتمال دارد طی زندگی احساس نارضایتی کنندو نسبت‌ به زندگی زناشویی‌شان چندان احساس خوبی نداشته ‌باشند و حتی در مواردی احساس منفی هم داشته‌باشند. راستش وقتی ما هم با این عبارت مواجه شدیم،کمی تردید کردیم و گمان بردیم که احتمالا نتیجه این تحقیق تنها ناشی از باورهای عامیانه است . . . .




بقيه در ادامه مطلب
على بازدید : 170 نظرات (0)
فرانسه کشوری است که بخش اصلی آن در اروپای غربی است و چند جزیره و ناحیه در دیگر قاره‌ها دارد .
بخش اصلی فرانسه از جنوب تا شمال بین دریای مدیترانه تا دریای شمال و کانال مانش و از شرق به غرب بین رود . . . .

معرفی کشور فرانسه


بقيه در ادامه مطلب
على بازدید : 189 نظرات (0)
اگر به تازگی رابطه تان رابا فردی که می خواستید ازدواج کنید به هم زده اید، به روش های زیر توجه کنید تاآسیب کمتری ببینید. 1 - اگر لازم است، گریه کنید اتفاقی که برای شما افتاده واقعا ناراحت کننده است و بقيه در ادامه مطلب
على بازدید : 397 نظرات (0)
مـعــمولا خانم ها به دنبال روشی هستند تا مدت زمان آرایش خود را کوتاهتر کنـنـد. در ایـن قسـمـت راه کــارهایی برای آرایشی ساده ظـرف مـدتزمـان ۵ دقـیـقـه و یـا حـتـی کوتاهتر بیان شده است




بقيه در ادامه مطلب
على بازدید : 320 نظرات (0)
8pic.ir     مك
انجمن جهاني سلامت جنسي، هر ساله روز چهارم سپتامبر را به عنوان روز جهاني سلامت جنسي گرامي‌ مي‌دارد و به مناسبت اين روز پيام‌هايي براي ارتقاي سلامت جنسي كه يكي از حوزه‌هاي مهم سلامت عمومي، سلامت خانواده و جامعه است، منتشر مي‌كند...
على بازدید : 316 نظرات (1)



ضرورت و آثار وحدت شيعه و سني از ديدگاه امام خميني : " ما با مسلمين اهل تسنن يكي هستيم واحد هستيم كه مسلمان و برادر هستيم . اگر كسي كلامي بگويد كه باعث تفرقه بين ما مسلمانها بشود بدانيد كه يا جاهل هستند يا از كساني هستند كه مي خواهند بين مسلمانان اختلاف بيندازند. قضيه شيعه وسني اصلا در كار نيست ما همه با هم برادريم . "


بقيه در ادامه مطلب
على بازدید : 312 نظرات (0)




شايد فقط يک ورزشکار حرفه اي از ارزش تغذيه در انجام ورزش ها آگاه باشد و به خوبي نقش تغييراتي را که رژيم غذايي در بهبود انجام تمرينات دارد را درک کند .
شواهد بسياري نشان دهنده رابطه بين مصرف غذا و انجام ورزش ها هستند . همچنين يک رژيم

على بازدید : 245 نظرات (0)





bulimia اطلاعات‌ اوليه‌ توضيح‌ كلي‌ بوليمي‌ (پرخوري‌ رواني‌) عبارت‌ است‌ از يك‌ اختلال‌رواني‌ در رابطه‌ با غذا خوردن‌ كه‌ در آن‌ بيمار از بدن‌ خود تصوير نادرستي‌ درذهن‌ دارد، مرتباً دنبال‌ غذا است‌ و ممكن‌ است‌ به‌ ناگهان‌ غذاي‌ زيادي‌ را در مدت‌ كوتاهي‌ بخورد، كه‌ البته‌ به‌ دنبال‌ آن‌ بيمار خود را به‌ استفراغ‌ واداشته‌ يا از مواد مسهل‌ استفاده‌ مي‌كند.

على بازدید : 280 نظرات (2)




اطلاعات‌ اوليه‌ توضيح‌ كلي‌ ايست‌ قلبي‌ عبارت‌ است‌ از فقدان‌ كامل‌ پمپ‌ كردن‌ خون‌ توسط‌ قلب‌. تأخير در درمان‌ اين‌ حالت‌ حتي‌ براي‌ 5-3 دقيقه‌ ممكن‌ است‌ باعث‌ مرگ‌ يا آسيب‌ دايمي‌ مغز شود. بروز اين‌ حالت‌ تا سن‌ 45 سالگي‌ در مردان‌ بيش‌ از زنان‌ است‌، اما پس‌ از آن‌برابر است‌. علايم‌ شايع‌ منگي‌ كوتاه‌مدت‌، و به‌ دنبال‌ آن‌ غش‌ كردن‌ و از دست‌ دادن‌ هوشياري‌ نبض‌ لمس‌ نمي‌شود . تنفس‌ نيز معمولاً متوقف‌ مي‌شود . پوست‌ به‌ رنگ‌ آبي‌

على بازدید : 282 نظرات (0)



سويا طعم شيرين و خواص درماني بي نظيري دارد، به همراه سبزيجات در سوپ، سالاد و خورش استفاده مي شود. تنها دانه گياهي است كه داراي 9 آمينو اسيد ضروري و يك پروتئين كامل مي باشد . داراي ميزان بالايي از اسيدهاي چرب امگا تري " Omega-3" مي باشد كه خطر .
على بازدید : 221 نظرات (0)
براساس تحقیقات پژوهشگران دانشگاه کلورادو آمریکا ، مصرف زیاد مکمل های غذایی مثل بتاکاروتین یا سلینوم و اسید فولیک احتمالا خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد . این تحقیقات حاکی است : اگر
على بازدید : 314 نظرات (0)
استان فارس از شمال به استان اصفهان و یزد ، از مشرق به استان کرمان ، از جنوب به استان هرمزگان و از غرب به استانهای کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر محدود است . _________________________________________ فارس اب و هوای گوناگون دارد؛ شمال فارس سردسیر و مرکز فارس زمستانها معتدل و بارانی و تابستانها گرم و خشک است . جنوب و جنوب شرقی فارس ، زمستان ها آب و هوایی معتدل و تابستان های بسیارگرم دارد . دستبند سیم خاردار دار
على بازدید : 261 نظرات (0)
من سم‌هاي مواد غذايي نامناسبي كه مي‌خوريد، از بين مي‌برم ولي اگر نباشم، با عادت‌هاي بد غذايي‌اي كه ممكن است داشته باشيد، مثل خوردن مدام و هميشگي غذاهاي بد و مسموم، مي‌توانيد بدن خود را از بين ببريد. من مثل يك باتري براي بدنش ما هستم چون در خودم مواد قندي ذخيره مي‌كنم و وقتي شما به آنها احتياج داريد، اين مواد را وارد خون شما مي‌كنم تابه اعضاي ديگر بدنتان برساند، ولي اگر قند ذخيره نكنم، ممكن است يك مرتبه غش كنيد و حتي براي هميشه بيهوش شويد . پک کامل دستگاه ورزشی آب در توئیست

تعداد صفحات : 2

درباره ما
مطالب آموزشى , سرگرمى , عكس و آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 474
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 353
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,549
  • بازدید ماه : 1,166
  • بازدید سال : 28,322
  • بازدید کلی : 505,584