loading...
آموزشى سرگرمى عكس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مردان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 323 bahar
داستان آموزنده دزد باورها 0 188 bahar
اس ام اس خنده دار برای تجدید روحیه 0 208 bahar
پیامک‌های عاشقانه 0 177 bahar
اس ام اس سرکاری ماه رمضان 0 181 bahar
اس ام اس جوک و سرکاری 0 201 raha
بلفاریت یا ورم ملتحمه چیست؟ 0 187 raha
زنان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 229 raha
داستان کوتاه و زیبای دریای دزد و قاتل! 0 166 raha
اس ام اس طنز خانه تکانی عید نوروز 0 172 raha
اس ام اس خنده دار تبریک تولد 0 173 romina
اس ام اس عاشقانه مخصوص روزای بارونی 0 183 romina
اس ام اس خنده دار و سرکاری جدید 0 184 romina
حسود باشيد اما شکاک نه 0 176 romina
داستان گاندی و لنگه کفش 0 157 romina
نشانه های دلزدگی زناشویی چیست 0 206 negin
داستان کوتاه جالب و آموزنده راهی آسان تر!! 0 193 negin
استفراغ چه زمانی خطرناک می‌شود؟ 0 165 negin
اس ام اس سرکاری و خنده دار عید فطر 0 186 negin
اس ام اس های خنده دار و طنز ضد دختر(1) 0 218 negin
اس ام اس روز عشق 0 172 kimiya
پیامک‌های مخصوص گرانی 0 191 kimiya
اس ام اس خنده دار و سرکاری تابستان 0 157 kimiya
اس ام اس های خنده دار و طنز ضد پسر 0 170 kimiya
داستان زیبای مرد کور 0 187 kimiya
على بازدید : 317 نظرات (1)
ضرورت و آثار وحدت شيعه و سني از ديدگاه امام خميني :
" ما با مسلمين اهل تسنن يكي هستيم واحد هستيم كه مسلمان و برادر هستيم . اگر كسي كلامي بگويد كه باعث تفرقه بين ما مسلمانها بشود بدانيد كه يا جاهل هستند يا از كساني هستند كه مي خواهند بين مسلمانان اختلاف بيندازند. قضيه شيعه وسني اصلا در كار نيست ما همه با هم برادريم . "



عوامل اجانب كه منافع خود و اربابشان را در خطر مي بينند براي تحريك برادران اهل سنت و دامن زدن به برادر كشي قضيه شيعه و سني را طرح نموده و مي خواهند با شيطنت بين برادران اختلاف ايجاد كنند .
در جمهوري اسلامي همه برادران سني و شيعه در كنار هم و با هم برادر و در حقوق مساوي هستند . هر كس خلاف اين را تبليغ كرد دشمن اسلام و ايران است و برادران كرد بايد اين تبليغات غير اسلامي را در نطفه خفه كنند . من مكرر اعلام كرده ام كه در اسلام نژاد زبان قوميت و ناحيه مطرح نيست . تمام مسلمين چه اهل سنت و چه شيعي برادر و برابر و همه برخوردار از همه مزايا و حقوق مسلمين اسلامي هستند .
از جمله جنايتهايي كه بدخواهان به اسلام مرتكب شده اند ايجاد اختلاف بين برادران سني و شيعي است . من از همه برادران اهل سنت تقاضا دارم كه اين شايعات را محكوم و شايعه سازان را به جزاي اعمالشان برسانند .
در اسلام نژاد گروه دستجات زبان اين طور چيزها مطرح نيست . اسلام براي همه و به نفع همه و ما با شما برادر هستيم به حكم قرآن به حكم اسلامي و از هم جدا نيستيم .
با كردها با تركها با بلوچها همه برادر و بايد با هم زندگي كنيم . الان يك مملكتي است كه دست اجانب از آن كوتاه شده واين جنايتكارهاي داخلي هم يا فرار كردند يا در زوايا هستند . البته آنها به اين زودي نمي توانند خارجيها آنهايي كه منافع ما را مي بردند به اين زودي نمي توانند كه دست بردارند و ما هم به آنها مجال نخواهيم داد ان شاالله .
آن چيزي كه من تاكيد كردم يكي همين معنا بود كه گمان نكنند برادرهاي سني ما كه در اسلام اين معنا مطرح باشد كه فرقي مابين شما و ما باشد .



برادران شيعه و سنى بايد از هر اختلافي احتراز كنند . امروز اختلاف بين ما تنها به نفع آنهايي است كه نه به مذهب شيعه اعتقاد دارند و نه به مذهب حنفي و يا ساير فرق .
آنها مي خواهند نه اين باشد نه آن راه را اين طور مي دانند كه بين شما و ما اختلاف بيندازند. ما بايد توجه به اين معنا بكنيم كه همه ما مسلمان هستيم و همه ما اهل قرآن و اهل توحيد هستيم و بايد براي قرآن و توحيد زحمت بكشيم و خدمت بكنيم .
از ملي گرايي خطرناكتر و غم انگيزتر ايجاد خلاف بين اهل سنت و جماعت با شيعيان است و القاي تبليغات فتنه انگيز و دشمني ساز بين برادران اسلامي است و بحمدالله تعالي در انقلاب اسلامي ايران هيچ اختلافي بين اين دو طايفه وجود ندارد و همه با دوستي و اخوت در كنار هم زندگي مي كنند و اهل سنت كه در ايران جمعيتش بيشمارند و در اطراف و اكناف كشور زيست مي كنند و داراي علما و مشايخ بسيار هستند با ما برادر و ما با آنها برادر و برابريم و آنان با نغمه هاي نفاق افكنانه اي كه بعضي جنايتكاران و وابستگان به صهيونيستم و آمريكا ساز نموده اند مخالفند.
برادران اهل سنت در كشورهاي اسلامي بدانند كه عمال وابسته به قدرتهاي شيطاني بزرگ خيرخواه مسلمين و اسلام نيستند و لازم است مسلمانان از آن تبري كنند و به تبليغات نفاق افكنانه آنان گوش فرا ندهند .
من دست برادري به تمام مسلمانان متعهد جهان مي دهم و از آنان مي خواهم كه به شيعيان به چشم برادري عزيز نگاه كنند و با اين عملشان همانند هميشه نقشه هاي شوم اجانب را خنثي كنند. اين جماعات بسيار موثر است بسيار خوبي است . اگر بركت جمهوري اسلامي جز اين نبود .
اين يك بركت بزرگي است كه ما را و همه برادرهاي اهل تشيع و تسنن را يك جا جمع كرده و همه مان براي اسلام مي خواهيم كوشش كنيم و بايد همه ما توجه داشته باشيم كه مبادا يك وقت تبليغي بشود كه در طول تاريخ تقريبا شده است كه ما را برادرها را از هم جدا كردند اهل سنت را با ما جدا كردند ما را از آنها جدا كردند بايد اينها را توجه بكنيم بايد ما با هم برادر باشيم نگذاريم ديگران بيايند همه چيزمان را ببرند و ما بنشينيم دعوا كنيم سر يك چيزي كه نبايد دعوا بكنيم .

نظر
يادت نره
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب آموزشى , سرگرمى , عكس و آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 474
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 983
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,987
  • بازدید ماه : 5,064
  • بازدید سال : 32,220
  • بازدید کلی : 509,482